جدید ترین ماشین های دنیا

غصه نخور هر نوع ماشینی که بخوای هست

جدید ترین ماشین های دنیا

غصه نخور هر نوع ماشینی که بخوای هست

بوگاتی ویرون منصوری

Photobucket
کوروش منصوری یکی از تیونر های ایرانی و خیلی بزرگ دنیایه که کاراش همیشه جزو بهترین ها بوده. روی کمپانی خاصی تعصب نداره و محور کارش فقط خفن بودن ماشینه. از نمونه ی کاراش می تونیم به فراری ۵۹۹GTB و رولزرویس فانتوم و مرسدس بنز SLR  و جدیدا بوگاتی ویرون اشاره کنیم.

بوگاتی رو هم که همه میشناسیم. ماشینی بود که تونست رکورد سرعت رو از مرسدس بنز مکلارن F1 بگیره و عنوان گرون ترین ماشین جهان رو هم کسب کنه. یه موتور ۱۶ سیلندر W شکل داره با حجم موتور ۸٫۲ لیتر و قدرت موتور ۱۰۰۱ اسب بخار. ۷ تا توربوشارژر داره. شتاب صفر تا صدش هم ۲٫۵ ثانیه ثبت شده و ماکزیمم سرعتش هم ۴۰۷ کیلومتر بر ساعته.

دو سه ماه پیش منصوری اولین بوگاتیه تیونینگ شده رو به نام Bugatti Veyron Vincero تو یکی از نمایشگاه های دبی عرضه کرد. اما الان با تغییرات مفصلتری داره تنها ۳ مدل جدید رو ارائه می کنه. کمی روی چراغ های LED کار کرده و قدرت موتور ۱۰۰۱ اسب بخاری بوگاتی رو هم ۱۰۰ اسب ارتقا داده!!!!!! باید بگم که منصوری اوولین تیونری هستش که تونسته روی موتور W16 بوگاتی دستکاری کنه.

قیمتی رو هم که منصوری روی vincero گذاشته حدود ۱ میلیون دلاره که با قیمت پایه ی خود بوگاتی سر جمع می شه ۳٫۵ میلیون دلار!!!!!!!!!!!!! یعنی ۳٫۵ میلیارد تومن. که البته اگه بخاد پلاک هم بشه شاید ۷ میلیار تومن هم بشه!!!!!!!
“بوگاتی “بوگاتی “بوگاتی

بقیه ی عکس ها در ادامه ی مطلب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد