جدید ترین ماشین های دنیا

غصه نخور هر نوع ماشینی که بخوای هست

جدید ترین ماشین های دنیا

غصه نخور هر نوع ماشینی که بخوای هست

پورشه کایین در ایران



پورشه کایین در ایران

پورشه <a rel=

معین موتور نام شرکتیه که قراره نمایندگی پورشه رو در ایران برعهده داشته باشه و آغاز فعالیتش رو با ورودی بزرگترین عضو خانواده ی پورشه یعنی کاین آغاز کرده. پورشه بیشتر با مدل های باکستر و کایمن و ۹۱۱ معروف هستش که همگی خودروهایی اسپرت و دو در و موتور وسط هستند. کاین یه SUV متوسط هستش که اولین بار در سال ۲۰۰۲ معرفی شد و با توجه به فروش ۱۰۰ هزار تایی اون فقط در یک ماه محبوبیت خودش رو در نیا اثبات کرده. بعد موفقیت در کاین پورشه در سال گذشته مدل سدان خانوادگی ۴ در لوکس پورشه رو معرفی کرد به نام پانامرا که با موتور ۵۰۰ اسب بخاری قوی ترین سدان خانوادگی جهان شناخته می شه.

پورشه کاین در ۷ مدل تولید می شه که قیمتشون از ۴۵ هزار دلار تا ۱۲۸ هزار دلار متغییره. قوی ترین کاین ها مدل Turbo S هستش که به کمک موتور ۸ سیلندر ۵۵۰ اسب بخاریش می تونه در کنتر از ۵ ثانیه شتاب بگیره و ماکزیمم سرعتش رو به ۲۸۰ کیلومتر می رسونه. مدلی که برای ایران در نظر گرفته شده مدل استاندارد کایین هستش که یه موتور ۶ سیلندر وی شکل با حجم ۳٫۶ لیتری با ماکزیمم توان ۲۹۰ اسب بخار در دور ۶۲۰۰ و ماکزیمم گشتاور ۳۷۰ نیوتن متری در دور ۳۰۰۰ است. ماکزیمم سرعتش ۲۲۷ کیلومتر بر ساعت و شتاب صفر تا صدش در مدل دستی ۷٫۵ و اتوماتیک اون ۷٫۸ ثانیه هستش.از ویژگی های مهم کاین سیستم تزریق سوخت مستقیم ، سیستم زمان بندی متغیر و پیوسته ی میل سوپاپ ها ، سیستم مدیریت ترکشن چرخ ها و سیستم چهار چرخ متحرکه. در نوع گیربکس ۶ سرعته ی دستی و اتوماتیک تیپ ترونیک S داره.مصرف سوخت ترکیبی اون در شهر ۱۶٫۸ لیتر و در جاده ۱۱٫۷۶ لیتر در هر صد کیلومتره.

قراره دو دو مدل ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ معمولی و فول آپشن وارد بشن که می تونید لیست تجهیزاتش رو از اینجا ببینید. و در نهایت قیمت کاین در ایران برای مدل ۲۰۰۹ از ۱۲۶ میلیون شروع می شه تا ۱۶۵ و برای مدل ۲۰۱۰ از ۱۲۸ تا ۱۷۰٫

نمای خارجی پورشه کایین:

نمای داخلی کاین:

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد