جدید ترین ماشین های دنیا

غصه نخور هر نوع ماشینی که بخوای هست

جدید ترین ماشین های دنیا

غصه نخور هر نوع ماشینی که بخوای هست

چری A15 (مشخصات فنی و قیمت)

چری A15 و ویانا جزو محصولاتی هستند که صرفا بخاطر چینی بودنشون مورد پیشداوری می شن و کمتر کسی ریسک خریدش رو می پذیره. A15 و ویانا در شرکت سندباد خودروی طوس در خراسان تولید می شه و در ایران خودروی بینالود رنگ کی خوره. چری A15 در دو مدل بنزینی و گازسوز با قیمتی حدود ۱۲ الی ۱۳ میلیون و چری ویانا که تیپ دو A15 هستش حدود ۱۵ میلیون تومان قیمت داره. A15  موتور ۱۶۰۰ سی سی ۸ سوپاپ با قدرت ۸۷ اسب بخار داره درحالیکه ویانا مجهز به موتور ۱۶ سوپاپه هستش که ماکزیمم قدرت خروجیش معادل ۱۱۰ اسب بخار می باشد.








بدنیست یه کم درباره ی سابقه ی جالب شرکت چری بگم. این شرکت در سال ۱۹۹۷ (دقت کنید فقط ۱۰ سالشه) در شهر ووهو در استان آنهوی چین با سرمایه ی یکصد میلیون دلاری شروع به کار کرد و در عرض فقط ۱۰ سال سرمایش رو به یک میلیار دلار رسونده!!! جالبش اینجاست که در سال ۲۰۰۵ رشد ۱۱۸ درصدی داشته (تقریبا می شه گفت با نرخ تورم ما داره رقابت می کنه). ۶ مدل ماشین تولید می کنه  با نام های A11 ، A15 ، A21 ، A5 ، Q&Q و TIGO. خودروی تولیدی در ایران امکانات A11 رو داره ولی با اتاق A15 عرضه می شه. (البته بهتر بود بگم اتاق A15 رو داره و با امکانات A11 عرضه می شه). نام اصلی چری A15 کویین (COWIN) است.

تجهیزات و امکانات:

سیستم تهویه هوا – دو کیسه هوا برای سرنشین های جلو – چراغ مه شکن جلو و عقب – قفل مرکزی با سیستم ضد سرقت – رادیو+ CD Player – کنترل الکتریکی آینه ها – تمامی شیشه ها برقی – ABS + EBD

مشخصات فنی A15:

حجم موتور ۱۶۰۰ سی سی
تعداد و آرایش سیلندر ۴ خطی
تعداد سوپاپ ها ۸
حداکثر توان ۸۷ اسب بخار
کد موتور SQR480
نسبت تراکم ۱۰:۱
میانگین مصرف سوخت ۷٫۸
استاندارد آلایندگی یورو۳
وزن اتومبیل حدود ۱٫۵ تن

قیمت:

فروش نقدی (بصورت محدود)
نوع خودرو رنگ های مجاز قیمت خودرو موعد تحویل
چری A15 بنزینی سفید-نقره ای ۱۲٫۵۹۰٫۰۰۰ نیمه ی دوم مرداد
چری A15 دوگانه سوز خاکستری مشکی ۱۳٫۵۹۰٫۰۰۰ نیمه ی دوم مرداد
فروش یک ودیعه ای



نوع خودرو رنگ های مجاز پیش پرداخت (زمان ثبت نام) موعد تحویل
چری A15 بنزینی سفید-نقره ای ۶٫۲۵۰٫۰۰۰ نیمه ی دوم مهر
چری A15 بنزینی خاکستری مشکی ۶٫۷۵۰٫۰۰۰ نیمه ی دوم مهر
فروش دو ودیعه ای



نوع خودرو رنگ های مجاز پیش پرداخت (زمان ثبت نام) نیمه ی اول شهریور موعد تحویل
چری A15 بنزینی سفید-نقره ای ۴٫۹۰۰٫۰۰۰ ۴٫۹۰۰٫۰۰۰ نیمه ی دوم آبان
چری A15 بنزینی خاکستری مشکی ۵٫۳۰۰٫۰۰۰ ۵٫۳۰۰٫۰۰۰ نیمه ی دوم آبان

رقبا:

خوب مشخصه دیگه.

سایت رسمی چری:

http://skt.ir/skt_fa

امدادگران چری!:

فروش کلیه قطعات اصلی خودرو سواری چری

روکش صندلی

LED چراغ پشت آمپر

دزدگیر

سانروف

سنسور دنده عقب

صندوق پران برقی

کنسول وسط

رینگ اسپورت فابریک

و کلیه سیستم های جانبی

خواهشمند است جهت سفارش با تلفن های ۷۷۸۹۲۲۶۹ و موبایل ۰۹۱۲۲۵۹۸۵۴۹ و ۰۹۱۹۱۶۸۸۰۰۳ تماس فرمایید.

با تشکر

امدادگران چری

دوستان عزیز در بخش نظرات مطالب مفیدی رو عنوان کردن که لازمه اینجا نوشته بشه.

نظرات مثبت:

  • ماشین قبلی من پارس بود همه برچسب چینی بودن به او زدند ولی خیلی از
    ماشینهای مثلا فرانسوی سره چری a15 تحقیق کردم دیدم توی هفتاد کشور جهان
    داره تردد می کنه که نشان از موفقیت این خودرو هست راستی برخی از لوازم
    یدکی که بروی آن نسب هست مال کارخانه بوش آلمان هست
    .
  • سلام
    می خواستم اطلاعاتی که درباره چری a15 بدهم من مدتی هست که سوار میشم این خودرو بسیار راحت هست منگام رانندگی فرمان راحت و صندلی هایی که آدم درآنها احساس راحتی می کند شتاب قابل قبول مصرف کم تجهیزات مدرن که برخی از خودروهای گرانقیمت فاقد آن هستند منم با بودجه حدود بیست میلیون می خواستم ماشین بخرم بسیار تحقیق کردم وبه این نتیجه رسیدم چریa15 بهترین گزینه هست شنیدم که استقبال خوبی هم داره میشه با توجه به سابقه فروشی که در اکثر کشورها داره توی ایران هم حدس زده میشه با توجه به قیمت و امکانات خوب آن همه گیر شه …
  • من ۱۴ تومن گرفتم ولی باورکنید با این همه امکانات ۱۸ میلیون میرزه! همه میگن چینی ! بدرد منیخوره! ولی فعلا که من خیلی راضیم. ضمنا قیمتش بهد از عید بالا میره دوستای که شک دارند سریع اقدام کنند. چری هم یه روز مثل دوو سیلو میشه باور کنید. ضمنا مصرفشم پائیینه نمیدونم بعضی دوستا چرا میگن بالاست
  • در مسیری حدود ۱۳۰۰ کیلومتر در همین تعطیلات عاشورا مصرف ماشینو اندازه گرفتم که با متوسط سرعت ۱۲۰ حداکثر ۸/۳ بود.
    لازمه اینو هم بگم چون بعد از ۴۰۰۰ کیلومتر کارکرد قصد امتحان کردن ماشینو داشتم در اتوبان با ۲۰۶ و پرشیا و سیلو و… کورس گذاشتم و همه رو جا گذاشتم .علیرغم اینکه در دفترچه حداکثر سرعت چری ۱۶۰ قید شده ، به راحتی تا ۱۷۰ تا سرعت رفتم و واقعا هم ازشتاب و کنترل پذیری ماشین رضایت دارم .
  • سلام دوستان من اصلا چری را بگذاریم کنار شما بااین پولی که بابت چری هزینه کرده اید حتما به این فکر کرده اید که چه ماشینی بخرم قبل از خرید چری توی این قیمت ۴۰۵ هست که تکلیف آن معلومه امروز برخی از سایتها گزارشی اعلام کردند از ایرانی شدن ۴۰۵ که بالای نود درصد بود باز به اعتراف برخی از قطعه سازان ایرانی با توجه به ارزانی نیروی کار درچین اکثر قطعات جالبه با مارک ایرانی ساخت چین هست و کیفیت آن هم
    خدا می داند درجه چنده پژو پارس هم نود درصد ایرانی شده برو بدنه پارس و چری را مقایسه کن در پارس را بازکن ببند البته خودروی صفر آن و برای چری هم همین امتحان را بکن متوجه کیفیت چری خواهی شد چری خودروی جدیدی نیست سالها پیش توی اکثر کشورها تردد کرده تازه به ایران رسیده
    امکاناتی داره که با توجه به قیمت آن بهترین ماشینهای کره ای ندارند
    توی این قیمت تندر ۹۰ ریو سمند وجود دارند که هیچکدام یکجا امکانات چری
    a15 را ندارند تازه کلاس او را هم ندارند مثل پراید توی هر کوچه و خیابان چندتا ریخته همین تندر اگر کنار چری قرارش بدهی یک سر وگردن از تندر بالاتره از نظر زیبایی من پارس داشتم توی ترافیکهای سنگین نمی شود دنده عوض کرد و بوی داغی میداد اکثر ماشینها چنین ایرادی دارند سوخت چری هم مثل سمند و ۴۰۵ هست پس بنظر من چری انتخاب مناسبی می تونه باشه چرا ما سرخودمان را کلاه بگذاریم چری را بفروشیم ۴۰۵ که ماکت ماشین فرانسوی هست بخریم چون اکثر قطعات آن ساخت چین و ایرانه من روز اول خیلی از چری بد می گفتم مثلا خرید آن یک ریسک هست ولی حالا که سوار میشم دوستان میگن به ما گفتی چری نجر خودت خریدی که ما نخریم درکل من که خیلی زیاد راضی هستم چون توی این قیمت بهتر از چری با توجه به حرفهایی زدم ماشینی بهتری وجود ندارد امیدوام در انتخاب خود موفق باشید .
  • چنانچه واقعا قصد خرید داری پیشنهاد می کنم ویانا تیپ (۳)دوگانه ثبت نام کن چون با توجه به ۱۶ سوپاپه بودن و اینکه ۱۱۰اسب قدرت داره از تیپ (۱) فعلی که ۸ سوپاپه و ۸۷ اسبیه بهتر بنظر می رسه .
  • سلام بردوستان،بهمن جان خدمتت عرض کنم من ۴۰۵ هم داشتم سمند هم ولی چری خیلی بهتر از اینهاست من تو این مدت ۷ ماه خیلی راضیم و اگه بخوام ماشینمو عوض کنم این دفعه ویانا میگیرم
  • بعضی ها تو پمپ گاز تعجب میکنند. چون چری از کاپوت جلو گاز میخوره(نوع فابریک)همه تعجب میکنند. مسئول پمپ به من میگفت: مهندس این چرا از معده ش گاز میخوره!! ضمناً چون تو زبون ترکی دقیقاً چری به معنای لوچ بودن هست، تو تبریز بعضی ها مسخرم میکنند! ولی من کاری با اینا ندارم و فقط از چریم لذت میبرم. دوگانه سوزشم دیگه فعلاً نمیاد. از الان برای اواسط تیرماه ثبت نام میکنند. گویا داره گرون میشه.
  • سلام.دوستان من بیش از شش ماه چری آ ۱۵ خریدم و تمامی این ماشینهای ایرانی را داشتم خیلی ازش راضی ام حتی شتابش هم با کارکرد بیشتر بهتر شدهفقط مصرف بنزینش داخل شهر بالای ۱۱ درصد هستش توسعه میکنم هر کی میخواد بخره دو گانه سوزشو بگیرنداز لحاظ امکانات و غیره صد تا میرزه به به پرشیا فقط چون میگن ماشین چینی همه میگن خوب نیست
  • سلام دوستان…ما تقریبا چهار ماه چری داریم و ازش نسبت به این ماشینای ایرانی(فرغون های ایرانی)خیلی راضی هستیم….دوستان اشتباه نکنین مصرفش پایینه ایراد از دسته سیمه که ماله ما هم مشکل داشت و بردم نمایندگی حل شد.شما هم ببرید نتیجه مصرف پایینه آنرا خواهید دید. این دسته سیمی که میگم توی برگه ای که بعد از تعمیر به من داد نوشته بود(رفع ایراد از دسته سیم-گارانتی)..اون باعث خطا نشان داده شدن آمپر بنزین بود…اصلا من ماشینو به خاطر همین موضوع برده بودم.الان در داخل شهر بسته به نوع رانندگی چیزی در حدود ۸/۵ مصرف میکنه…
  • چری مدل های مختلفی داره توی ایران دومدل هست mvm چری یاqq
    مدیران کرمان خودرو میزنه بعد چری a15 که تیپ یک کوین هست
    با موتور ۱۶۰۰ سی سی و هست سوپاپ و تیپ دو چری ویانا هست با موتور۱۶۰۰ سی سی و ۱۶ سوپاپ که شتاب ویانا بهتره مصرف سوخت آن هم نسبت به چری تیپ یک کوین خیلی کمتره و امکانات بیشتری هم داره
    جهت طلاعات بیشتر به این آدرس مراجعه کنی درمورد چری بد نیست
    cha15.blogfa.com
    با پولی که شما دارید آقا جعفر تندر ریو ویانا می توانی بخری بنظر من
    چری ویانا گزینه خوبی هست با امکانات بروز

نظرات منفی:

  • من تو سناباد خودرو بودم ماشینی که بخاریشو با پا جا برنن بهتر از این از آب در نمیاد…صفحه کلاج آتیش بگیره…موتور شو دستی هواگیری کنن…
    ای خدا چی بگم این ملت … بازهم میخرن!
    به سلامتی آقای ودادیان و دکتر فارسیان انشاا… پا برجا بمونه!!!!!!

مشکلات فنی چری:

  • درسته چری باند عقب نداره ولی سیمکشی داره که زیر موکتش هست و من یک جفت باند عقب فابریک پراید در همون جای فابریکش دادم نصب کردن وخوبم هست.
  • ۱- عدم هماهنگی گیربکس با موتور که شما با دنده ۵ با سرعت ۱۲۰ دور موتوره ماشین میره رو ۴۰۰۰ الی ۴۵۰۰
    ۲- صفحه کلاچ ماشین در سربالائی داغ میکند و در صورت ادامه در ترافیک عملا از کار می افتد.
  • همانطور که یکی از دوستان اشاره کرده بود درترافیک سنگین و نیم کلاچ کردن های زیاد صفحه کلاچ آنداغ میشود و عملا از کار می افتد
    و البته یک مقداری هم سرو صدا دارد
  • دوست من مهرداد سلام ممنونم از لطفت خدمتت عرض کنم من مشکل سوختم را با دو گانه سوز کردن حل کردم و مشکلی هم ندارم ولی راجب صفحه کلاچ یه بار تو سربالایی تو ترافیک گیر کرده بودم کلاچ من درست عمل نکرد و من فکر کردم از سیم کلاچ ولی فردای اون روز با مراجعه به نمایندگی گفتند که سیم کلاچ اینها اتوماتیک و اگه زیاد تو کلاچ بمونه و داغ کنه این طوری میشه و اتفاقا” یه چری هم صفحه کلاچ سوزانده بود که داشتند تعویض میکردند وپرسیدم چرا این طور شده گفتند طرف ماشینش تو گل گیر کرده آنقدر ماشین درجاحرکت کرده که صفحه سوزونده ولی فکر کنم حرف دوستان درست باشه صفحه کلاچ زود میسوزونه.

از آقایون مهرداد ، ایرج ، تورج ، سعادت ، آرمان ، شهروز ، حمیدرضا ، دانیال و بقیه ی کسانی که کامنت گذاشتن تشکر می کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد