جدید ترین ماشین های دنیا

غصه نخور هر نوع ماشینی که بخوای هست

جدید ترین ماشین های دنیا

غصه نخور هر نوع ماشینی که بخوای هست

پورشه چاپستر

پورشه چاپستر

<a rel=

حالاکه قراره پورشه کاین وارد کشور بشه بد نیس یکی از محصولات تیونینگ شده ی کاین رو هم که اتفاقا توسط یه ایرانی تیونینگ شده رو معرفی کنیم. کوروش منصوری یکی از تیونر های بزرگ دنیا هستش که حدود ۲۰ ساله به این کار مشغوله و پورشه چاپستر (Chopster) آخرین محصولی هستش که ایشون در نمایشگاه فرانکفورت رو نمایی کرده.
<a rel=

مثل کارهای قبلی منصوری که در اینجا معرفی کردم ، چاپستر هم از بدنه ی تماما فیبر کربنی ساخته شده و رکاب ، ورودی های هوا ، کاپوت و باله های عقب خودرو به شکل ماهرانه ای تغییر شکل دادن. بجای رینگ و لاستیک های استاندارد هم از رینگ های غول پیکر ۲۳ اینچی و لاستیک های ۳۱۵ میلی متری استفاده کردن و ازتفاع ماشین رو هم ۴۵ میل کاهش دادن. لازم به ذکره که یکی از دلایل محبوبیت برند پورشه بخاطر پایداری عجیب اون در سرعت های بالاست که با این ترکیب رینگ و لاستیک و کاهش ارتفاع دیگه جرفی واسه گفتن باقی نگذاشته. در طراحی داخلی کاین هم تا اونجایی که جا داشته از فیبر کربن و تجهیزات سبک و اسپرت استفاده شده.

<a rel=

موتور و پیشرانه هم نتونسته از زیر تیغ جراجی فرار کنه و به لطف هدر و فیلتر های اسپرت قدرت موتور از ۵۵۰ اسب بخار به ۷۰۰ اسب رسیده و ماکزیمم سرعتش هم ۳۰۰ تا خواهد بود. ای کاش آقای منصوری هم یه فکری به حال ایران می کردو یه همچین ماشینی رو با یه موتور ۳٫۸ لیتری می ساخت تا ایران هم می تونست از اینجور هیولاها داشته باشه.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد